HTML

Verse Chorus Verse

Friss topikok

  • babba1: Azok a versedi, amik közel egy időben születtek, egy megélt élmény hatására íródtak? (2012.07.07. 17:44)
  • babba1: Ez egy régebbi versed....vajon begyógyultak e az akkori sebek? :o) (2012.07.07. 17:42)

Utolsó kommentek

  • babba1: Azok a versedi, amik közel egy időben születtek, egy megélt élmény hatására íródtak? (2012.07.07. 17:44)
  • babba1: Ez egy régebbi versed....vajon begyógyultak e az akkori sebek? :o) (2012.07.07. 17:42)
  • Utolsó 20

2008.11.24. 21:15 Zsoltéhá

Milyen isten ez,
Hogy képes gyermekének hátat fordítani
Milyen élet ez,
Hogy kedvem lenne a végét venni
Milyen szerelem ez,
Hogy mélyen magamba kell folytani
Azt kérdem én, milyen lélek ez
Hogy nem képes Téged soha elfeledni?

Miért van az,
Hogy nem tudok beletörődni
Miért van az,
Hogy nem bírok továbblépni
Miért van az,
Hogy nem szeretnék Nélküled élni
Azt kérdem én, miért van az
Hogy nem akarsz többé velem lenni?

Hogyan is tudnám
Rendbehozni, amit elszúrtam
Hogyan is bírnám
Elviselni ezentúl önmagam
Hogyan érhetném el,
A szerelmed visszakapjam
Azt kérdem én, hogyan engedhettem,
Ajkad újra elhagyja ajkam?

Ki a felelős
Mindazért, ami megtörtént
Ki okozta gaz tetteivel
A szakítást a végén
Ki síratja még mindig
El nem múló hamis szerelmét
Azt kérdem én, ki fogja meg kezem
Ha Te már nem fekszel le mellém?
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolteha.blog.hu/api/trackback/id/tr4786735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babba1 2012.07.07. 17:42:39

Ez egy régebbi versed....vajon begyógyultak e az akkori sebek? :o)
süti beállítások módosítása